Vrácení zboží


Vrácení zakoupeného nepoužitého zboží zpět.


Nevyhovuje Vašim představám zakoupené zboží? Samozřejmě jej můžete vrátit a to tak, že je nutné zboží doručit zpět do našeho skladu na adresu Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. Další informace naleznete také v obchodních podmínkách.

Jak postupovat při vrácení?

Záleží, jaký způsob vrácení využijete, a to osobní nebo prostřednictvím přepravce.
(Zásilkovna, DPD, PPL, Česká pošta, Uloženka a jiné…)

Postup při vrácení přímo osobně.

Je nutné na osobním vrácení být předem dohodnut na setkání s naším pracovníkem. Nejlepší je nám na email info@protectime.cz napsat, že doručené zboží chcete vrátit, a to osobně na adrese skladu v Hostivici. V sídlu firmy v Praze vrácení není možné! Dohodneme se na termínu vrácení, čase a zboží jednoduše vrátíte. Finance je možné vrátit při doručení v hotovosti nebo následně po vrácení bankovním převodem.

Postup při vrácení zasláním v balíku zpět.

Balík je nutné doručit zpět do našeho skladu na adresu Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. Nezapomeňte při odesílání balíku přepravci uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení 722 163 700 a email info@protectime.cz.

Pokud alespoň jeden z kontaktů neuvedete, přepravce nás nebude případně moc jak informovat o balíku a ten se Vám může vrátí zpět jako nedoručený v případě, že nás nezastihne ve skladu.

Balík je možné také zaslat na výdejní místo Zásilkovny či PPL ParcelShop na adresu Čsl. Armády 499, 253 01  Hostivice (výdejní místo – Krmiva Hostivice).

Balík je nutné zasílat bez dobírky a přiložit informaci o vrácení s uvedeným bankovním spojením pro vrácení platby spolu s kopií faktury. Zboží je nutné důkladně zabezpečit, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození.

Po odeslání je nutné nás informovat ještě na email info@protectime.cz s informací, že odesíláte zboží zpět s číslem balíku a dopravcem kterého přitom využiváte. Neohlášený balík nebude převzat od dopravce a vrátí se Vám zpět.

Zboží je možné vracet v zákonné lhůtě 14 dnů nebo dle případné individuální dohody v nepoužitém stavu viz naše obchodní podmínky. Náklady spojené s vrácením zboží nelze požadovat zpět, hradíte je tedy Vy.

Výměna zakoupeného nepoužitého zboží za jiné.

Postup je totožný jako při vrácení zboží jen uvedete informace v emailu, za jaké konkrétní zboží žádáte jej vyměnit a v jakém počtu. Nezapomeňte uvést také jakým případným způsobem nedoplatek budete hradit a to hotově, dobírkou nebo převodem. Po Praze je při výměně možné využít i naší dopravy a v tomto případě nás nejprve kontaktujete.

 

Pokud si něčím nejste jisti před vrácením, napište nám nebo rovnou zavolejte :-).


Facebook

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení