Vrácení zboží
Vrácení zakoupeného nepoužitého zboží zpět.
Nevyhovuje Vašim představám zakoupené zboží? Samozřejmě jej můžete vrátit a to tak, že je nutné zboží doručit zpět do našeho skladu na adresu Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. Další informace naleznete také v obchodních podmínkách.
Jak postupovat při vrácení?
Záleží, jaký způsob vrácení využijete, a to osobní nebo prostřednictvím přepravce.
(Zásilkovna, DPD, PPL, Česká pošta, Uloženka a jiné…)
Postup při vrácení přímo osobně.
Je nutné na osobním vrácení být předem dohodnut na setkání s naším pracovníkem. Nejlepší je nám na email info@protectime.cz napsat, že doručené zboží chcete vrátit, a to osobně na adrese skladu v Hostivici. V sídlu firmy v Praze vrácení není možné! Dohodneme se na termínu vrácení, čase a zboží jednoduše vrátíte. Finance je možné vrátit při doručení v hotovosti nebo následně po vrácení bankovním převodem.
Postup při vrácení zasláním v balíku zpět.
Balík je nutné doručit zpět do našeho skladu na adresu Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. Nezapomeňte při odesílání balíku přepravci uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení 722 163 700 a email info@protectime.cz.
Pokud alespoň jeden z kontaktů neuvedete, přepravce nás nebude případně moc jak informovat o balíku a ten se Vám může vrátí zpět jako nedoručený v případě, že nás nezastihne ve skladu.
Balík je možné také zaslat na výdejní místo Zásilkovny či PPL ParcelShop na adresu Čsl. Armády 499, 253 01 Hostivice (výdejní místo – Krmiva Hostivice).
Balík je nutné zasílat bez dobírky a přiložit informaci o vrácení s uvedeným bankovním spojením pro vrácení platby spolu s kopií faktury. Zboží je nutné důkladně zabezpečit, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození.
Po odeslání je nutné nás informovat ještě na email info@protectime.cz s informací, že odesíláte zboží zpět s číslem balíku a dopravcem kterého přitom využiváte. Neohlášený balík nebude převzat od dopravce a vrátí se Vám zpět.
Zboží je možné vracet v zákonné lhůtě 14 dnů nebo dle případné individuální dohody v nepoužitém stavu viz naše obchodní podmínky. Náklady spojené s vrácením zboží nelze požadovat zpět, hradíte je tedy Vy.
Výměna zakoupeného nepoužitého zboží za jiné.
Postup je totožný jako při vrácení zboží jen uvedete informace v emailu, za jaké konkrétní zboží žádáte jej vyměnit a v jakém počtu. Nezapomeňte uvést také jakým případným způsobem nedoplatek budete hradit a to hotově, dobírkou nebo převodem. Po Praze je při výměně možné využít i naší dopravy a v tomto případě nás nejprve kontaktujete.
Pokud si něčím nejste jisti před vrácením, napište nám nebo rovnou zavolejte :-).